Dit is hoe jij maximale waarde kunt leveren aan je klanten

maximale waarde leveren

Je bent al een tijdje bezig met ondernemen, of misschien zelfs nog maar net begonnen. Je vraagt je af waar je jouw klanten vandaan gaat halen. Je huivert bij de woorden ‘cold callen’ en ook het woord ‘sales’ benauwd je. Je ziet allerlei doemscenario’s voor je, waarin je de hele dag – steeds gefrustreerder – aan het bellen bent naar onbekende mensen om jouw diensten of producten aan de ‘man’ (of vrouw) te krijgen.

I know I did! Ik dacht dat dit de enige manier zou zijn om klanten te krijgen. Gelukkig had ik het mis. En ik kan je nu uit eigen ervaring vertellen: er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. En in dit geval is jouw Rome een colosseum gevuld met klanten, die allemaal VOOR JOU aan het klappen zijn. Als je het goed doet tenminste…

Dit is hoe jij maximale waarde kunt leveren aan je klanten

Waarde leveren. Wat is daarvoor de belangrijkste vraag die je moet beantwoorden?! Dat is de volgende vraag:

Hoe kan ik het leven van mijn klant makkelijker of mooier maken?

Het enige wat je daarvoor nodig hebt is inzicht in het leven van je klant(en) en inzicht in jezelf. En daar is een handig hulpmiddel voor. Het lijkt een simpele oefening, maar door hier écht goed over na te denken kun je een enorme voorsprong nemen op veel conculega’s. Met dit handige hulpmiddel kun je namelijk precies the sweet spot vinden waar jouw kennis & kunde de verlangens en ambities van je ideale klanten tegenkomt. Zo kun je gerichter content maken, gerichter je doelgroep aanspreken en creëer je op de lange termijn ook meer verbinding tussen jou en je klanten.

maximale waarde leveren aan klanten

Laat je me weten of je er iets aan hebt gehad? ❤

Geef een reactie

*